6 veckor!!

Nu är de bara 6 veckor kvar...
Lite pirr i magen är de allt...Men jag mår ju som fin fint så de går nog super. Är trött ofta, lite små sammandragningar ibland, och värk i ljumskarna.

I helg har vi röjt lite här hemma, kört sopor och haft mys i soffan under kvällarna. Igår kom Malin & Tobbe förbi. De var jättekul... vi fikade, spelade lite kort i höstmörkret ochåt lite varma smörgåsar.
Idag ska jag åka till Annika, (hoppas hon inte har åkt in till förlossningen bara) de kan hända när som helst nu och på torsdag är hennes BF dag. Sååå kul!!!
I helgen har jag fått ett till kusinbarn, en kicka!! Hon föddes halv tre i lördags. Ska bli grymt kul att få se lilla livet.

Nu ska jag lägga på ett kål och göra mig lite fin, gå ut med tyra och dra till city! Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0