SOLEN SKINER!!!!!!!

ÅÅhh, vad lycklig man kan vara av så lite... Solen ät uppe för andra dagen på raken & jag är ledig. FANTASTISKT!
Jag ska ut på stan & kanske äta glass, löning idag ju, kommer nog vara mycket folk.

Emma ska komma och hänga med mig. De är superlänge sen jag såg henne så nu är de dags för en uppdatering. hiihii. Hoppas hon också är sugen på massa glass. Annars ska jag övertala henne till det,

FREDAG & HELG
Skönt, är rätta ordet trotts att jag jobbar fyra timmar imorn så känns de rätt så okey. De är ju morsdag så jag får åka till min kära mor o ge henne en liten sak. Och sen ska vi träffa Dannes mamma och för första gången ska vi till hans farmor som bor utanför Boden. :D ska bli riktigt mysigt! Annars blir de hushållssysslor, pyssla i trädgård och sånt vi måste ( kul är de också, när man är två )

VILLE BARA SKRIKA UT! SOMMARN KOMMER NOG I ALLA FALL HÖRRU!!! =D

Gravid info: magen växer och

I vecka 17 är kroppslängden omkring 16 cm (huvud/stjärt) och vikten i medeltal 170 g.

Barnet rynkar pannan och kan använda andra ansiktsmuskler. Öronen har flyttat från halsen till huvudet. Han eller hon kan öppna och sluta händerna och kan undersöka sig själv och sin begränsade miljö med handen.


Räknar dagarna till ultraljudet. En vecka kvar!!!


Kommentarer
Postat av: Nea och Nettan

Hejsan. Vilken fin blogg du har! Nu ska vi snart iväg på fest. Vi kommer att sakna dig men hoppas att du får en trevlig kväll! Massa kramar från Nea och Nettan.

2008-05-24 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0