Min förkylning blev....

....Bihålinflamation!!!!
Åkte till läkaren på onsdag morgon. Min huvudvärk hade hållt i sig sen i lördags... Jodå, jag fick medicin att äta och ett svindyrt kortisonnässpray. Men de funkar, min huvudvärk har lagt sig och jag känner bara av lite granna. Jag har också märk att min nästäppa som varit katastrof är rätt så okey också nu.
Så imorn ska jag gå tillbaka till jobbet. Äntligen! Känns lite långtråkigt att vara hemma...

Valborg, var sjukt lugn. Malin, Tobbe & Per kom hit och grillade, vi åt och tittade på brasan och sen hände inte så mycket mer... Vi "lekte" bara lite gömma fjärrkontroll. Fy vad trist med fotboll, jag klarar inte av att titta på män som springer och jagar en boll fram o tillbaka fram och tillbaka....

Annars händer de inte så mycket, Danne Darling har fixat sin sessas audi. Bromsarna var lite slut fram. Sen idag så ska vi kika på barnens hus faktiskt och kolla in vilken modell vi vill ha. Danne ska hjälpa sin bror under dagen idag men på eftermiddagen blir han MIN. =D

Hade världens sjukaste dröm inatt också. Helt plötsligt så börja jag känna sparkar i magen (som jag inte gjort än, längtar tills de kommer), sparkarna blev så utdragna och intensiva att tillslut var jag tvungen att skrika rakt ut. Alla bara stirrade på mig och undrade säkert vad som hände. Danne brydde sig inte att komma och känna, eller komma och kolla vad som hände med sin kära flickvän. Sen tryckte bebisen handen mot magen tills de sprack och de kom bara inte två händer utan sex stycken! Och tre bebisar!!! Nu började folk reagera och försöka trycka in bebisarna igen i magen... så en läkare, som bara dök upp, kunde sy igen min mage. De var inte dags att komma ut nu! (FY F-N SÅ SJUKT)

Nu är jag i vecka 14 dag 1, tiden rullar på som bara den. Magen har växt lite tror jag. Känner mig gravid iaf..... =D
Nu kurrar magen, måste kila och få i mig lite nyttig fibergröt.

Ha en bra helg! Hoppas ni får vara lediga!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack =) Ljusbrunt är som snyggt tycker jag. Tycker du passar bra i din nuvarande hårfärg också.

2008-05-02 @ 09:13:03
URL: http://zpray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0