Fredag den 13

Fyra dagar kvar till BF.
Åh vad vi längtar tills att få träffa lilla pyret och se vad de är för krabat. Har den mörkt hår, bruna eller blå ögon, hur stor är du och hur ser din söta mun ut??

Jag mår bra men allt är tungt och benen har samlat lite vätska, ser när man tar av sig sockarna vilka märken man får. Magen spänner och bebisen joxar så jag blir helt slut. Förhoppningsvis sjunker den bara mer och mer... tills de är dags. Natalie pratar med magen varje dag och berättar vad hon vill göra när bebisen kommer till oss. Allt från att bebisen ska bada med henne till att byta blöja och vagga bebisen i vaggan när den är ledsen.
Danne blir mer och mer spänd destu närmare vi kommer elitloppet. :P

Idag är de bästa dagen på veckan fredag!! Min tur-dag brukar de vara. Natalie fick gå en sväng på dagis idag men ska hämta henne klockan 13 för hon har återbesök i sunderbyn. Få se vad dom kommer fram till..
Sen blir de att bestämma middagsmat. Vad ska vi äta för gott måntro...??

Vi håller på att måla Natalies lekstuga nu. Blir vit lasyr på väggar och tak, jag vet inte om jag ska göra några runda cirklar i rött eller rosa också på en vägg. Sen blir de Acrus loppis imorn och fynda lite jox till lekstugan. Har googlat lite inspiration.
Hoppas lite att jag faktiskt kan åka. :P

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0