Tisdag eller.

Idag börjar min jobbvecka. Man blir lite dagvild ibland när man inte börjar på en måndag.

9-19 har jag framför mig idag, har lagat lunchlåda nu på morgonen för de finns så trista grejer på ica att försöka äta till lunch. Och sen vill man ta vara på halvtimmen och inte springa och irra på ica. Idag blir de nog att försöka förbereda för inventeringen imorn med Sara. Hoppas vi hittar igen alla grejjer.

Igår blev de en kvällsprom med Nina. Var sjukt tungt men vi fixade de på en timme iaf. :D Ryggen min mår så mycket bättre av att jag rör mig och jag tror jag klarat mig från sjukskrivning för att vi kämpat på med prommisarna varje vecka nästan. ;)

Har skickat in graviditetspenningen (som de nu heter) och jag har helt glömt bort hur lång handläggningstid.. Men men svaret kommer väl innan mitten av mars iaf. Vet inte hur jag ska fixa de om de inte beviljar den? Vissa dagar funkar de inte alls med rygg och kropp.
Ramlade nästan med Natalie här i helgen för att ryggen inte höll. Så läskigt när man inte ens kan lyfta sitt eget barn. :(
Hon blev jätterädd och ledsen och då fick jag ont i mammahjärtat.

Nu ska jag gå och koka lite gröt till damen.


xoxo


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi hade mäklaren till att värdera upp huset efter renoveringen:) Och vi fick ett klart godkänt resultat!:)



Jo, de är nog bara till att ta det lugnare nu. Ska dock beställa mig ett sånt där stödbälte nu. BM trodde det skulle lindra en del för mig iaf.



Hoppas verkligen du blir beviljad havandeskap...det måste du väl ändå bli tycker jag...



2011-02-01 @ 21:44:55
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0