vecka 35



Då var man i ny vecka igen. Har börjat känna av foglossning på riktigt känns de som och har svårt att sova vissa nätter och haltar runt här hemma. Känner att vätskan börjar pirra i fötter och händer.. Kämpar på med allt men har blivit lite piggare ÄNTLIGEN. Kanske orkar jag för att jag får vila mer nu och sen har ju solen börjat visa sig ordentligt också.
Igår erkände Danne sitt faderskap på vår nya bebis. Gick fort och smidigt och efter ett antal underskrifter så var allt klart. Vi avslutade dagen på Exotic med goomat och en lite väl dampig tjej. :P
Idag har jag klippt mig och tror faktiskt jag blev ganska så nöjd denna gång. De är så svårt att hitta en ny frisör nu när min har försvunnit. Men ska pröva fixa till de själv också för då ser man ordentligt.

Är just nu i valet och kvalet vad jag ska ta mig till vår lilla dam. På dagis idag så berättade dom att hon orkar som inte riktigt med att leka med alla barnen som hon brukar samt att hostan ställer till de för henne speciellt när hon ska sova. :( Känns så tråkigt!! Vill skynda på remissen till barn och lungröntgen, så funderar på om man kan ringa dit och prata med dom.... Hmm.
När nästa bebis kommer skulle man vilja ha en frisk och kry dotter här hemma så vi löst gåtan.

Här är en glad tjej med svullet öga som mumsar på russin.


Länge sen jag lade ut några bilder så här kommer någon iaf. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0