Trött as hell.

Nattis vaknade av hunden igår kväll och hade svårt att somna om. Jag och älsk kämpade på till kl 00.00 så nu är jag riktigt trött. Tur att solen skiner idag och att värmen är här!! Fick lite enegri då. =D
I helg var hela familjen här... lördagen kom mamma, pappa, mormor, bror, karin, marcus. Så mys att ha folk  här. Lekte mig anfådd med marcus genom att skjuta på när han åkte på en traktor ända längst ner vid skogen och så upp för kullen igen, runt flaggstång och buskar.. PUST! LUFT!!!!
Vi har hunnit 2 svängar till p-holm och ätit gott och träffat stora släkten också där... =D (Kiruna var på besök samt kurt och matte och mia)
ÅÅÅÅ vilket väder. JIPPI! Ut på prommis och mys i solen. Synd att Danne ska till stan idag så blir ensam hemma... =(

Nu ska jag bada Natalie och sen är de gröt dags.
XOXO IRICHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0