Krock med änglavakt

Idag vid 16.00 så krockade vi efter gäddviksbron. En liten mopedkille missade dödavinkeln och körde rakt in i passagerarsidan där jag satt. Alla klarade sig...och killen med änglavakt! =D SKÖNT.
Men nu när vi kom hem har jag börjat känna av de i nackpartiet.... är öm över axlarna och i nacken samt känner jag lite huvudvärk. Hmm ska nog uppsöka läkaren ifall att....

Nattis verkar ha klarat sig bra...var ju bara en liten smäll men bilen ser sämre ut. Men som tur är får vi den lagad. puuu...

Danne var bara lite skärrad efter att ha krockat första gången i sitt liv tur att ingen kom till skada. Nu är de vila och sen i säng. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linnea Nilsson

Vilken tur att det gick bra!! Hoppas bara att nackvärken går över..

Kram

Ps. maila om du vill ha lösen till min blogg. :) ds.

2009-05-19 @ 21:58:59
URL: http://babykvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Nina

Tur att allt gick bra!

2009-05-20 @ 18:02:51
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Camilla Johansson

Hej !! Vilken duktig " bloggerska" du är. otäckt med krocken, tur att det gick som det gick. Mitt tips är att du åker till akuten och får det dokumenterat, för säkerhets skull om det blir några problem från nackeni framtiden.Ha det bra KRAM

PS: Alma vill ge sina "gamla" ( använda 3 gånger) sandaler till " Natta".Strl 22, Kavat, ljus lila med en liten blomma fram på tårna.

2009-05-20 @ 19:31:54
Postat av: iricha

Tackar Camilla. :D Har fått skorna plus lite till. TUSEN TACK! Såå söta de var.. Alma är en riktig gulltjej. Mysigt att hänga med dina underbara barn i helg. kramis

2009-05-24 @ 23:14:50
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0