Utmanad av Nina Svanberg!

Brukar inte orka fylla i såna här listor men den här fyller jag i i alla fall :)

När fick du reda på att du var gravid?

29 februari 2008


Blev det en chock?

Chock gråt av glädje..

Hur gammal var du?

23

Hade du mycket halsbränna?

Ja


Spydde du mycket?

Endast 1 gång när jag åt leverpastj, kan inte äta de än.


Hade du mycket foglossning?

Ja

Ditt sf mått som störst?
SF?


Har du fått bristningar?

Jo på sidorna


Trodde du att det var en pojke eller flicka?

Pojke fram till ultraljudet, Tjej fram till vecka 35 typ sen en pojke ända fram till dagen D. Då jag hade en verklig dröm om en tjej.


Vad hoppades du på?

Bara barnet är friskt så spelar de ingen roll.

Gick du över tiden?

Nej


Födde du för tidigt?

Nej, jag födde på dagen D


Hur var förlossningen?

Vattnet gick Torsdagen och hon kom måndagen. SEEEG

Blev du sydd?

Ja!!! De värsta med hela alltet


Dragen med sugklocka?

Nej


Hur många var inne i förlossningsrummet?

Danne, tror de var tre sköterskor


Hade du någon nära med dig?

Älsk.


Vilket BB födde du på?

Sunderby sjukhus


Hur stor var bebisen?

3525g 50cm


Vad fick den heta?

Anna Natalie Lovisa Nilsson


Var allting värt det?
Yes box. Men dröjer till nästa gång...tror jag.

Utmaningen klar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0