Roadtrip, mamma, Natalie & mormor

IKEA resan var såååå kul!! Åh jag önskar min mamma var ledig oftare med oss. VI shoppade lös på Ikea och myste med Natalie. Sen åkte vi på barnens hus och några outlets. Vi var inte hemma förrän vid fem-tiden! Tiden sprang iväg. Och så är resan över...suck. De är så kul att ha något sånt att se framemot.

Någon som har lust att ta en roadtrip till Piteå kanske??

I söndags så var Natalie ute på sin första skotertur i prästholm. Grabbarna var ute på isen och grillade så Robban kom och hämtade oss i pulkan. Danne och Nattis i pulkan, de gick hur fint som helst! Guuu så snäll hon är. Solen sken och de samlades tillslut en massa folk vid samma bivack. =D 
Till påsk blir de nog att vara där någon dag och köra skoter och grilla massa gott! Kanske ta sig ett glas vin så farmor & farfar kan vara med Natalie själva.

Idag blir de att vara hemma och städa till mina ikea-prylar. Imorn kommer nog Annika hit och på kvällen ska jag följa med svärmor på en show på kulturens hus med Brolle och Marcus. Biljettpengarna går till funktionshindrade....så dom köpte in massa biljetter så jag fick haka på! =D Jättesnällt. Danne blir med Natalie på kvällen.

UT I SOLEN IDAG!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0