Hundra år sen.

Ja nu skäms jag! Jag har inte bloggat på hundra år och nu sista veckan har jag ingen bortförklaring.





Dopet var ju hur fint som helst, jag har lagt upp bilder på pixbox, KOLLA DÄR. =D De var spännande med utgång också men bilderna jag skulle uppdatera på pixbox kom aldrig ut pga av att mitt utrymme tog slut! Så lägger upp dom sen då.... Hade inte varit igång med festandet på ett år så de var riktigt skoj men ute var de en sisådär... Olivers var packat med folk så vi orkade inte stå i kö men de skulle vi nog ha gjort. Cleo var som dörr  när vi kom dit men efter midantt så ramlade de in folk, men dåligt med kända ansikten!



Nu rullar vardagen på, Danne har varit pappaledig nu torsdag, fredag två veckor tidigare och så ska han vara hemma i veckan också. De är så sjukt skönt att få lite avlösning! Helgen blir ju dubbelt så lång. I helgen var vi till Överkalix till farmor för hon hade 80-års kalas. De var skoj men hade nog inte klarat av detta utan min bror och Charin...samt var min kusin från London Linda där och sen Josse också!
       



Annika och Liam var förbi igår. Vi tog en prommis, åt lunch, fikade. Mysigt att få lite sällskap.



underbara natalie....
Hon har nu blivit 4,5 månader gammal, de har gått så fort allt. Vi hinner knappt med och de händer nya saker hela tiden. Nu har hon fått en blyg period när hon hamnar i okända famnar så kommer underläppen fram... Så sött..hoppas bara de försvinner snart. Hon har också börjat äta lite mat och gröt och ibland lite smaskens. Hon älskar allt som kommer i munnen!!



Nu blev de massa bilder... ska försöka uppdatera mera ofta nu.

Kommentarer
Postat av: Nobban

Tack vännen! Vad kul att se bilder från dopet, såg mysigt ut:) Hon är ju så himlarns söt lilltjejen! =)Jag hoppas verkligen vi hittar nån dag snart när vi kan ses! Kram!

2009-03-11 @ 23:13:38
URL: http://nobbans.blogg.se/
Postat av: Nina

kul med uppdatering! supersöt i dopklänningen!

2009-03-12 @ 11:21:15
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad roligt att du har uppdaterad. Vilka fina bilder på både dotter och mor :) Vi måste ringas nån dag.



Kram, kram!

2009-03-12 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0