Helgens bravader!

Har ju tänkt blogga men de har varit rätt så späckat i helgen!
Fredag: vi åkte in till posten och efterlyste mitt tradera paket & hämtade ut mitt körkort. Sen hälsade vi på Pernilla & Tony med barnen Tuva & Eddie... Vi käkade hämtmat, lekte med barnen, grabbarna spelade trav & sen prommenerade en sväng på skurholmen. Vi kom hem rätt så sent på em så de var bara att natta Lillan.

Lördag: Fredde, Charin och Marcus kom, jag lovade marcus tidigare i veckan och bada pool. Och då blev man poppis! Han ville egentligen komma på en gång. Söt marcus. :D Vi badade och käkade lunch... danne och fredde lekte med alla hans gubbar och Danne lyckades lära Marcus massa svammel som (mamma charin sa: Detta får du bara göra här) Men de är väl så de ska vara... Hos mamma är de dom reglerna som gäller och alla andra får skämma bort småbarnen. Så vet jag att de kommer bli med Natalie och hennes nära och kära. =P
Sen tog jag en prommis med Natalie så hon skulle somna och Marcus ville följa med...Så vi letade fram en madrass som han fick åka på. När vi kom tillbaka så var de bara att plumsa ut i snön och åka madrass med grabben.

De är så sjukt roligt att ha barn omkring sig och när man ser hur mycket han funderar när man säger något och sen kommer en kommentar. Skrattade så tårarna kom. Danne svammlade så med Marcus vid matbordet. Och marcus busade såklart tillbaka... så stoppade han munnen mot Dannes öra...och sa: Lyssna Danne...OOOHAAAA..Skrek han. Och började skratta.
Jag sa: Nu spräckte han nog Dannes trumhinnor.
Marcus funderade.... Trummpinnar i öronen! Danne har trumpinnar i öronen!! HAHAHA!
Han har nog aldrig hört talas om trumhinnor... men ibland så glömmer man.. Hihi.

Vi skrattade så tårar kom. Så söt!!
  
Lördagkväll....började må skitdåligt. Fick sova på toaletten hela natten. Så jobbigt att må illa!! Efter den natten så behövde jag inte besöka toaletten igen men de var tungt att få i mig någon mat. Men vi tillbringade hela söndagen i soffan. Danne & Nattis har klarat sig iaf.

Jag håller på att återhämta mig idag måndag så Danne är hemma och tar hand om Natalie. Men imorn kan han nog gå till jobbet.. känner mig redan på bättringsvägen. =D

Nu ska jag försöka få i mig frukost...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha ja gud jag skrattar ihjäl mig :p

Du skulle hört marcus på söndagen, när vi åt lunch (köttbullar och potatismos samt lingonsylt)..

- Hmm fredde det här smakar OBEKANT.

Jag dog nästan i garv :P

2009-03-16 @ 16:16:34
Postat av: Karin

Jo det var jag, mitt namn försvann av nån konstig anledning :P Nej fy, har han också blivit sjuk! Vad trist, hoppas nattis klarar sig. Vi får hitta på något snart igen tycker jag =)

2009-03-16 @ 20:08:59
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0