Helgen är över igen..

Usch, varför är helgen bara 2 dagar... Vem bestämde de?
I fredags blev jag på bättre humör när min älskling kom hem och var på topp humör.. Han, jag & Natalie hade fredagsmys med mumsig middag och lite vin. Spelade kort under kvällen och sen blev de Let´s Dance i soffan. =D Lördagen började med stålande sol... Mamma & pappa kom hit för pappa skulle ut på furufjärden och grilla hambisar, mamma, jag & Danne var kvar hemma... prommade, grillade fläsk och korv och myste i solen.

Igår byggde jag mitt egna babygym så hon får lite skoj på golvet. Jag har inte tagit mig till Sofia & Micke och hälsat på ännu...(dom som så snällt ville låna ut sitt)
Igår fortsatte vi med kortspelet... såg robinson igen och spelade på datorn tillsammans... Riktigt mysig helg.. Skönt att bara vara hemma också.
Nu är de vårfix här hemma också.. Är sjukt nöjd med nya sovrummet... och min nysydda duk. =P Ska fortsätta hänga upp nya ljusa gardiner så vi får vårkänslan i kroppen.

Idag är jag själv hemma med Natalie... Danne åkte med sin pappa till stan och hjälpte något folk. =D Jag har sjukt ont i magen... Typ mensvärk, fast har ingen lingonvecka... Har sjuka problem med de...kanske stoppar in en sån spiral som alla har???! Vet inte vad är bäst egentligen....
Nu ska jag leka med min dotter. Hon ropar högt efter mig =P




Snöstormen idag förstör allt... vägarna är igensnöade...inga promenader....ingen bil... inge kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0