Svetten rinner.


 
Body Turkos

Shorts Rosa
Detta är två av sakerna Natalie fick igår. Hon fick även en rosa/vit randig kortärmad body, en body jag hitta på rea med två valar på samt ett par sockar på köpet. Allt detta payade jag bara 100:- för. Lindex har ju nån rajd med en 50kr värdecheck och sånt. Helt sjukt billigt!!
Nån gång ska man väl ha turen med sig!!



Vilket väder vi fått i veckan. helt sjukt underbart!!
De är bara så synd att gumman svettas så. Hon har bara en t-shirt eller bara blöja när hon sover och ändå är hon sjöblöt. Men de är mysigt ute med dessa småttingar.
Idag ska jag och Josefine gå ut och gå, jag har ju legat sjuk så har inte tagit mig.
Men nu Jä-lar!!

Kommentarer
Postat av: Nina

oj vilka fynd du gjort :)



bara för att jag skrev sådär i bloggen vaknade lovis fem i morse haha :) engångshändelse hoppas jag! lovis lägger sig mellan 19 och 20.

2009-06-26 @ 09:42:41
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Nina

ja det är sjukt varmt.. lovis sover bara i blöja men vaknar och är svettig :/



fast när hon vaknade 05 så åt hon och somnade om till 9 så det var inte så farligt :)



ses på tis va?

2009-06-28 @ 12:55:00
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0