Tiden springer

Hejsvejs!
Tiden bara springer iväg för mig. Jag trodde att dagarna skulle kännas långa och tråkiga men de är snarare tvärtom.
Hinner inte med hälften av vad jag trodde jag skulle. =P I veckan har jag varit och hälsat på Annika & Liam, trevligt med
lite lunch sällskap. På måndagskvällen kom mamma och pappa och hjälpte oss med avlastning. Jag var så sjukt trött pga. förkylning och lite sömn. Vi försöker lära lilla grynet att hon ska somna vid sju - åtta tiden på kvällen. Kvart över åtta i måndags...ganska så lyckat!

kanske de blivande..hihi

Sen tisdagen åkte jag & Malin till Torneås nya galleria, trevligt med lite nya affärer och en resa mitt i veckan. Alla affärer kändes så strukturerade och städade. Hittade jättelätt och jag ger ett stort MVG åt den. Åt på subway...Mums! Jag hittade en klänning jag tror jag ska ha på Natalies dop.. sen lite annat smått och gott åt mig själv.
De är lite trist att köpa kläder just nu. Men har ett litet nyårslöfte så jag ska försöka tappa några gram iaf till sommaren. Man vill ju lite ligga där som värsta kossan, hellre en MILF. Haahaa!! (får se om jag lyckas, har redovisning idag hus veckan har gått för min mamma)

Onsdagen spenderade jag & Natalie hemma med film och mys. Tänkte ta en prommis men tiden bara sprang iväg... Jag & Nattis åkte in och hämtade pappa Danne
till 16.00, då gick hela familjen på stan en snabbis för att byta Dannes byxor igen. Och som tur i oturen så fanns de nu jeans för 199.95:-  så han fick två par istället för ett par. =D SÅÅ BRA!

tuttarna framme jämt!

Torsdag helt plötsligt idag. Är hemma i denna hemska kyla. "Övermormor" ska komma hit och hälsa på Natalie. Ska bli kul att få lite avlastning... kanske kan passa på att göra nytta här hemma.


Vi får se vad som sker i helgen, tror vi ska till happis och gratta Daniels morfar som blir 85 år. Sen händer de nog inte så mycket mer.

ha en bra fortsatt vecka.


Kommentarer
Postat av: Annika

Den där ungen blir bara snyggare och snyggare. Får mig att tänka på hennes mamma som också jobbade så ;) Hoppas allt är bra med er där borta i norr.



Många kramar.

2009-01-19 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0