Längtar till värme!

Jag är så less på denna eviga kyla. Idag trottsade jag & Natalie kylan och klädde oss som mishelingubbar (hur de nu stavas) tog en prommis runt byn. Kinderna vart issskallllaa....BRR. Men skönt var de. Natalie slockande innan vi hunnit från gården och hon sover ännu. Skönt att hinna blogga en sväng.

Ikea-resan var lyckad. Nattis var så snäll, hängde och dinglade i bärselen. Nu har vi köpt våra skjutdörrar & lite inredning. =D De kommer bli hur bra som helst. Jag vet att jag lovat bilder på toalett, tvättstuga och hall. Håll ut så ska jag fixa de nu när garderoberna kommer upp. Vi tog hemkörning så i slutet av nästa vecka ska dom dyka upp.

Igår åkte jag till Sundom, tror inte jag varit dit på 10 år. Hela nedervåningen är omgjord. Riktigt snyggt!! (Hälsade på Anki hos hennes päron om ni undrar vad som tog mig till sundom) Jag, Anki, Signe, Åsa, Alice, Natalie och lilla Liam hade en mysig dag med fika och massa massa surr! =D

Nu ska jag gå och hänga tvätten och fixa lite i kläderna våra. Har typ ingen ordning!! SUck

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0