Från en pissig sak till en annan

En vänskap trodde jag man var två om....

Finns någon jag har grubblat över vad jag gjort för fel, är de jag som är de "badgirl"? Eller har jag sagt något till dig...som sårat dig. Och när du anklagar mig för att vara den som inte hör av sig...

Ville ha svar på mina tankar.
Och de fick jag.

Kanske inte de svaren jag önskade och de verkar som att du väljer att vår vänskap ska rinna ut i sanden, =(
I 10 år har vi stått vid varandras sida och tröstat när något hemskt har hänt och haft de roligaste stunder man kan önska sig... Du vet nu att jag finns här alltid, ifall du vill.

Och jag vet att jag inte har gjort något fel. Att de är du som säger att du har valt att dra dig undan, de respekterar jag.

Jag är jätteglad att jag har haft en kille som dig som vän så länge! Ta hand om dig, och resten av dina vänner.
som du sa...jag hoppas att du ringer mig snart och väljer att berätta de du tvekade på.

Ville bara lätta mitt hjärta. Vänner växer inte på träd.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gums...



...känner SÅ VÄL igen det där du skrivit!!!

Du vet ju VEM jag har känt sådär med/för...

...men, men, det hjälper ju som sagt INTE när det är bara EN som vill kämpa för VÄNSKAPEN!!!



Tycker det är riktigt, riktigt BRA att du tagit tag i saken och ställt frågan...VAD HAR HÄNT?!

YOU GO GIRL!!! BRA gjort! =)

Sen är det som sagt inte så mkt mer att göra... DU har ju iaf försökt =)



Kramis kramis!//Vera.

C u soon VÄNNEN!!! =)

2009-01-27 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0