Snöoväder & kyla

Snöoväder, försvinn! Är så less på att de vräker ner. När kommer sommaren...längtar.



Vaccinet gjorde vår tjej till en superduper ledsen tjej... vart orolig och funderade på om hon vart sjuk men de var nog bara en dålig dag eller rättare sagt 3 dåliga dagar. På BVC sa dom att detta kunde visa sig på kvällen och natten men att sen skulle de gå över. Natalie vaccinerades i tisdags och de höll i sig hela fredagen. Ibland åker tankarna iväg. Är jag en dålig mamma, när jag inte kan hjälpa mitt barn. =(

Men lördag morgon vände allt, en ny bebis förvandlades hon till. Så himla glad hade hon inte varit på så länge. Vi pustade ut!! Har varit så kämpigt i veckan att jag slocknade före åtta i soffan i lördags. Vi skulle åka till prästholm i helgen och hälsa på Nattis farmor & farfar men dom hann bli jätte förkylda så vi ska åka i veckan istället. De gjorde inget egentligen för JAG & NATTIS var tvungen att ta igen oss efter dessa kämpiga dagar, Nu rullar allt på igen. PUST! De tråkiga var ju att farfar blev sjuk och kunde inte komma och göra klart vår garderob som var i planerna. Men men de kanske blir i veckan då.

Söndagen kom mamma & pappa, (pappa tog och skottade vår gård med traktor. såå skönt) Mamma tränade på att Natta Nattis... hon gjorde de 2 ggr så nu ser vi hopp om att hitta på något. (Jag & Danne alltså) Jeanette kom också förbi och hälsade på, hon har inte sett Natalie förrän nu, vi fick en jättefin orm som man fäster på spjälsängen. Natalie stoppade leksaken i munnen direkt. =D Hon fick också en mobiltelefon och en klänningbody av mormor. Bortskämd som vanligt! 

        

Nattinatt för Natalie igår, hon slockande bara i min famn. Tror hon också har haft de rätt så kämpigt dessa dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0