Ops, glömde o blogga.

Vad dåligt av mig, jag som var så sjukt duktig. Skärpning.
Denna vecka är späckad med massa "att göra" saker. Danne och jag fyller år och Nattis ska döpas. Så jag vet inte hur mitt bloggande går i veckan.
5 dagar kvar tills man blir 25 år. Helt sjukt vad jobbigt att gå över den gränsen...

På lördag ska grynet döpas till Anna Natalie Lovisa Nilsson. Alla nära och kära kommer och besöker oss och vi bjuder på smörgåstårta och tårta. Jag hoppas allt bara går bra i kyrkan, lilla Nattis har sån röstkapacitet och i kyrkan kan de verkligen låta. Haha.
På kvällen tar min mamma och pappa med Natalie hem och vi ska rumla runt i natt mörkret. =D Första gången jag ska ut på krogen och få dricka lite vin utan att ta hand om henne närmaste timmarna. Shit, har ju inte festat på ett år. Var och smygbörjade i lördags. Danne var med Natalie och jag åkte till stan på "kläm & känn party" och drack lite vin men åkte hem vid 22 snåret... var nog trött dagen efter! De är väldigt pirr i magen.... Natalie och jag är ju jämt med varann... men de är nog nyttigt för båda att vara ifrån varann lite. Mest för mig tror jag!! ;)



Nu är de äntligen varmare ute och vi ska på prommis till statoil snart. Ska dit och träffa Amin (ska inhandla lite grejs av honom till dopet).

Nu ska jag nog fixa lite här hemma... mycket fram till lördag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad roligt med dop=) men jag vet...det är ju hur mycket som helst att göra till sånt! hoppas ni har kul i helgen nu! =) njut!

2009-02-28 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0