Cooffee

Tisdag idag!
Vi ska åka in snart till Malin och hälsa på... och vidare ska vi till Nina & Gustav och få träffa lilla Lovis. (Har ju tjuvkikat på den lilla tösen men vill ju ha en närmare titt)
Ska bli kul att få dricka kaffe och surra så tungorna går urled. =P
Min underbara bror ställer upp och hämta mig & Natalie idag för jag är billös, så sen ska vi åka i Malins lilla vrålåk. Detta blir en upplevelse för lilla Nattis. Haha.

Är så sjukt sugen på kaffe (är totalt beroende igen... de är så jävla gott) men jag ids inte koka kaffe nu, är så trist att rengöra varje gång och sätta igång en perkulator och sen dricker jag 2 koppar så är halva pannan kvar. Måste lösa mitt kaffeproblem och börja dricka bistro eller såå.. Men är gooodare att koka i perkulatorn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0