Blev som så glad.

Från en pissig sak till en annan....var ett inlägg för ett tag sen. Blev så glad när du ringde tillbaka nu i veckan... Jag ser ett ljus på vår vänskap!! =) Du verkar lyckligare och detta tror jag kan bli början på en ny start! =D Är så glad över de!!

Först nu efter mitt perkulator kaffe och en dagslur så känner jag mig som en människa igen. Natalies nattsömn är rätt så orolig och jag måste verkligen ta tag i den. Hon småvaknar hela tiden. Vet inte varför...?? Kanske kan de vara tänder som spökar eller vet du??
Efter ett antal kämpande när jag sprungit upp och ner... hit och dit så ger jag upp och lägger hon hos oss... de är lättare att göra de och ge henne lite bröst när hon vaknar för då somnar hon om direkt nästan.
Jag måste bli hårdare, men sömnbristen gör de inte lätt.

Igår var vi och hälsa på Nina, Gustav & Lovis...OJOJ sååå himla liten. trotts att nattis nyss var så liten så glömmer man bort. Lätt som en fjäder somnade hon i min famn....mysigt! Men glömde ta ett foto på henne... Nina kanske kan maila ett eller så. Alltid kul att ha!

                 Natalie åker Malins vrålåk, lite skraj kanske =P

Malin och jag hänge också en stund efter de... och jag & Natalie han säga hej till Nobban. Sen bar de hemåt, pappa Danne hämtade oss och vi lagade bara käk och tog de siesta igår.
Idag ska vi åka till farmor & farfar (Natalies alltså) och käka och bara hälsa på. Tror Danne ska tippa trav igen, jackpot idag! Vi har redan iår lyckats få sju rätt 2ggr... dom är så duktiga tippare.. men man ska ju sluta när man är på topp!! Men de tror jag inte grabbarna gör. Haha! Travnördar som de och jag nu blivit! De är riktigt kul att jag också är insatt i travet för då känner man sig inte så mycket utanför varje lördag. vi skriver ju också på en blogg när vi har haft lite intärna tävlingar: http://travkampen.blogg.se
KOLLA IN!!


Natalie vaknade just efter sin em. lur, men ha de fint. Och ge mig lite tips nu till alla hjärtans dag. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0