Ger lite nya bilder på princessan af persön!

Åter helg igen!

Fredags mys i soffan...


Vaccinationen på gumman vart lättare än så länge. Hon skrek inte lika länge efter sprutan.. tog bara några sekunder så började hon surra på min axel..(hon berättade hur ont de gjorde... och att hon var såå ledsen.)
Hon var lite gnällig mot kvällskvisten, men än så länge är de ingen katastrof.

Igår var vi hemma på kvällen och lagade tacos, spelade lite kort och lekte med Natalie. Hon älskar verkligen att ligga naken utan blöja. =)



I Onsdags hade vi träff med föräldragruppen... Vi var på smaka och åt. Jättegott! Jättefint!! Jätterymligt!!!
Bild 1: Jennie & Tilde Bild 2: Josefine & Ebba
  

Före de hann jag på mammas jobb, Natalie har tänkt börja jobba där snart..För mormor får man göra allt bus. Hihi


Nu ska vi beställa från Bodega, mums med lite drink i sommar. =D

Kommentarer
Postat av: malin

hej bruden =) vilka fina bilder på sessan =) jag tänkte att jag och nobban ska komma och hälsa på er i persön på tisdag =) kram på er.

2009-04-04 @ 12:06:28
Postat av: iricha

Ses imorn gumman!! =D

2009-04-06 @ 07:50:42
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0