STHLM-resa bokad och klar!

Åh igår var nog sista soldagen på länge. Jag & Natalie var ute och prommade i stan ca 6km. Skönt att solen var framme. Mormor & morfar var ju med oss och vi lagade middag där. Vi planerade vår STHLM-resa också!! =D
I juli bär de av hela familjen med min mamma & pappa till sthlm från onsdag till söndag! Såååå kul! Vi fick tag i flyg för 4 pers för 3500:- (så billigt) Och så fixade jag gratis boende hus min kära kusin Malin. Dom är ute i sitt torp då så vi fick låna deras lägenhet. SÅ SNÄLLT! Ringde henne igår för att kolla om hon visste av någon shysst camping men hon propsade på att vi självklart skulle bo där. (jag hade faktiskt inte en tanke på de först men de blir hur bra som helst, så vi tar nog hyrbil några dagar också)
Ska bli så kul att kunna göra något med Lilltjejen så hon ser när hon blir äldre vart hennes mamma & pappa lyckades ta henne.

Idag är jag hemma billös som vanligt.. känner mig så trött idag dock. Lillan har börjat sova till åtta i några dagar men idag så ringde pappas klocka 06.00 så då slog hon upp ögonen. suck. har svårt att somna om.

Blir nog att plocka i allt skrot som ligger här och var här hemma.
Imorn kommer Malin och Nobban... hade glömt att malin var ledig...hon ringde igår och påminnde mig. Kul ska de bli. Luncha och dricka massa kaffe. HIIHII

Ha de fin fint!!

Kommentarer
Postat av: Nina

nä jag vet, man tror man ska ha så mkt tid över och så har man inte det iaf :) kanske jag och malin kommer ut när hon är ledig nästa gång?



har vaccinerat henne nu och det gick bara bra, hon var ju jätteledsen särskilt efter andra sprutan men det gick över rätt fort.



har ni provat ge henne tutte på natten och se om hon somnar om? när lovis just börjat sova länge vaknade hon tre mitt i allt och då gav vi henne tutte så somnade hon om.

glad påsk :)

2009-04-06 @ 14:48:41
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad roligt med semester! När kommer ni hit? :D

Trist att solen försvinner för er där uppe, det är faktiskt helt makalöst fantastiskt att våren har kommit hit. Jag har längtat så mycket efter solen. Hoppas den hittar hem till er också!



Vilka superfina bilder på Natalie i förra inlägget. Hon kommer att bli en hjärtekrossare det där vackra barnet.



Hälsa gärna Malin och Nobban.



Kram-kram.

2009-04-06 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0