Simmning, oj vad skönt!

Jag & Annika har nu planerat in simmning i G-stad på onsdagar! Nu ska vi komma iform. De är bara så synd om Nattis... Hon blir så ledsen när mamma inte är hemma. Vad gör man? Ska vi härda henne?
Några kvällar jag har varit borta nu och samma sväng varje gång. Hon skriker hysteriskt! Min mamma och Danne är de som har fått springa fram och tillbaka med vagnen hela kvällen. Men de är väl en utvecklingsfas hon hamnat i....
Så tråkigt för henne..och de skär i hjärtat när jag hör hur hon låter.. jag känner inte igen min tjej. Men nu har jag NY energi.... för att vara med min kära lilla tjej.

Nåjaa... idag hade vi träff med föräldragruppen... men först hamnade jag & natalie på min mammas jobb där vi besökte alla tanter. Nattis hade mycket uppmärksamhet där kan man säga. Hihi!

Sen var vi på nya SMAKA... Oj så stort, fint, rymligt!! Gott käk och trevliga tjejer. Såg en skymt av LillCalle & Johan där och sen råkade vi stöta på Sofia & Alicia... (VI MÅSTE SES SNART GUMS, kommer inte ihåg sist vi sågs.) Är så jobbigt nu när vi bara har en bil så jag har ju bara den då & då... och jag har inte gett mig in på bussturen än. Så jobbigt att passa massa tider.

Kramiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0