Finbesök

Idag kommer Malin & Nobban!! Ska bli så kul att ses. De dröjer alltid så länge emellan varje gång...
Hoppas på god lunch, kaffe och nybakt bulla samt en prommis. =D Solen kom tillbaka idag.

Igår lyckades jag baka rosenbröd... De är så mumsigt med hembakt. Bara man orkar så och göra. Jag gjorde också en 3veckors sallad. Dom är så grymt goda! Pröva!! (vitkål, morötter, purjo, lag på olja, vinäger, salt, socker och lite svartpepper. Jag stoppade i lite salladskrydda också.)

Igår hade Natalie en BAD-DAY, hon kräktes ner mig och henne. De är väl denna barnmat som gör att de lättare komemr upp. Suck. Tvättade hela dagen igår. Måste ju ha rena kläder till påsken. Vi tänkte bege oss till prästholm torsdag eller fredag och stanna till lördag eller söndag och sen åka till mina föräldrar på söndagen. Ska bli riktigt kul med påsk, sol, skoter, vin, mat och sällskap.

Nu måste jag ta på mig ett face... =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

josefin har varit i luleå idag så idag kunde jag inte, men nästa gång :) hade ni trevligt då? :)

2009-04-07 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0