Trött today!

Trött som f-n idag.. Jag har tagit mig upp halv sju pga. att jag var tvungen göra en glukostoleranstest på vårdcentralen. Men allt visade som tur var bara vara bra!!
Jag känner mig stor som elefanten idag... =P och orken efter 12-timmars fasta är lika med noll. Nu ska jag vila innan jag lagar middag till prinsen. Ikväll blir de och pyssla på här hemma för att få klart lite...

I helgen ska jag på stan med mamma imorn och sen blir de nog god middag och mys på kvällen samt på söndag ska jag baka bullar och vara lite huslig. HIHI

Ha en underbar helg. Kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det kan jag tänka mig :P men nu är det ju inte så länge kvar :D

2008-09-05 @ 14:46:23
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0