spänd som en ballong!

Igår var jag igång hela dagen och de får jag igen för. Efter födelsedagsfikat hos Mia var jag helt slut. Värk i mage, rygg och över allt kändes de som.
Magen var så hård att de värkte där och i ljumskarna. Tror att de är sammandragningar som sätter igång nu. Låg ner hela kvällen men de har bara släppt lite nu sen igår. De är sjukt tungt att gå med klumpen på magen. Nog väger den nått kilo nu allt. =P
Den lilla sparkar hårt som tusan nu. Och jämt i de högra revbenet! Ajaj!! Nu igen. Tappar andan när den sätter igång och plåga mig. Trodde de skulle kännas men inte såhär mycket!!!!

Idag ska jag till mormor och mysa ner mig i soffan och bara umgås. Ska bli rätt så skönt. Helgen har annars varit rätt så kul. I fredags kom Tony, Pernilla, Tuva och lille Eddie, vi fikade och lekte. Tuva har sån energi så man måste hålla igång henne. Eddie var mest snäll och söt, jag ville aldrig sluta titta på honom, =D hihi
Tänk!! Jag & Danne får snart en sån liten knodd!

Jag längtar som bara den nu efter den lilla...

Kommentarer
Postat av: Nobban

Tack du:) Hur långt gången är du nu? Skulle så vilja träffa dig!

2008-09-14 @ 22:12:43
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0