Oj vilken helg!!

Mycket stök i helgen, fredagen började med att jag åkte in för att handla mat men hamnade att luncha med Vera & Johan sen kollade jag på en bil jag hittat, den var jättefin kombi men jag kunde inte ta något beslut utan min älsk. När Danne kom hem packade lilla tyras saker och åkte med henne till Prästholm där käkade vi middag och surrade ett tag. Sen ringde dom på vårt vitrinskåp så de var bara att hoppa in i bilen och åka hem. Dom kom och hämtade de sen var vi rätt så slut båda två.

Lördagen var de bara upp med tuppen och sätta sig i pickisen. Vi hjälpte mamma och pappa att flytta. Deras lägenhet är helt underbart fin! Vi hade något lunchavbrott och sen flög klockan iväg så var de middagstid. vi åkte hem vid halvsju-tiden. Då var jag helt tom i huvudet och kroppen hade nog lite värk. Märkte mot eftermiddagen att mina fötter svällt som tusan. Dom tjocka små korvar var mina tår. ALLA fick ett gott skratt men sen var de dusch och sängen som gällde. =D

Söndagen började inte bra. Bilen hann bli såld, suck suck!! De var väl inte meningen att vi skulle ha den... Så jag gick ut och dammsög mina kära Audi som idag skall säljas. Hon har blivit som en del av mig så känns jättetrist. Sen gick jag ner till Dannes bil.... städade ur den också så vi har något att köra med nu när jag säljer. Vi ska åka och titta på en bil idag men de kanske är en skrothög. Man vet inte?! Pappa som är jättekunnnig ska komma med som personligt stöd. Efter detta gick jag in och började kolla in alla mina bebisköp. Nu har jag försökt välja ut kläder som jag ska ta med till lilla Biet. Känns helt sjukt konstigt. Mot eftermiddagen fixade vi i Christians lägenhet, jag tapetserade, målade lite och Danne drog rör. Sen blev de middagstid och soffan för oss under kvällen.

En läskig dröm jag hade: Natten mot söndagen drömde jag att Annikas vatten gick... och när jag vaknade morgonen där på så messade jag henne direkt. Men hon svarade inte förrän två timmar senare. Hon svarade att hennes vatten gått lördagkväll och att dom varit in men att värkarbetet inte kommit gång än. Nu blev de bara starkare och starkare!! Tänk om hon har en liten nu.... åhhhh så underbart!!

Idag ska jag till Barnmorskan och sen ska hela familjen åka och kolla in en bil åt mig & Danne. Jag säljer även pärlan idag..... =( Hoppas dom tar hand om dig.
Hoppas alla har haft en bra helg. Pusspuss

PS. IDAG FEM VECKOR KVAR DS.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh det närmar sig, spännande!!

2008-09-29 @ 18:19:10
URL: http://girls.blogg.se/bebbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0