Fredag!!! =D

JAAA... ikväll blir de en skön myskväll tror jag. Vi ska bara ta hand om varann nu fram till lillen kommer, de kan ju bli lite mindre stunder för bara oss då. Eller inga alls? =P Idag är jag också helt hopplös. Jag kan verkligen inte somna om efter att Danne har åkt. Idag har jag inget speciellt planerat alls.. jag tror jag åker till mamma och pappas nya lägenhet och umgås med dom medans dom donar på med golv och tapeter... Mamma och pappa har nu sålt huset och ska flytta så snart som möjligt. De känns hur skoj som helst och lägenheten är superfin!!

Igår fick Annika så mycket sammandragningar att hon vågade inte komma.. tänk om de är lillen som strax tittar ut.. Åh vad spännande. Hihi
Jag somnade igår efter tolv ovh sov två timmar mitt på dagen. Detta har jag aldrig gjort förr men ju var de som dags, man känner sig så sliten ibland. Igår gjorde jag iordning övervåningen. Ett litet rum som bara förråd och ett som ett gästrum ifall vi får gäster någongång. =P
Dannes pappa ska åka till America i slutet av november och då kommer nog Lena få vara här hos oss med Lillen och mig. Sen några helger så lär vi vara i prästholm också. Vi vill ju inte att hon ska sitta ensam... han är borta 3 veckor drygt tror jag. (själv hatar jag och sova ensam)

I helgen ska jag och Malin försöka styra upp något. De är helt sjukt, hon jobbar så trista pass... men nu kommer hon inte undan.... hihi!! Skulle vara skoj och gå ut och käka eller käka hos någon av oss kanske... (om du läser detta...fundera på de)

Jag är så less på telia nätet nu. I flera dagar har de varit nere nu.... de går bara att smsa. Men man blir så låst. De är också bara i Persön. HELT SICK! Hoppas dom har löst de till nu på morgonen som de stod på deras sida.

Nåja nu ska jag käka frulle och kolla in sjukhuset som jag gör varje morgon. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0