Helg uppdatering.

Sorry sorry alla att jag inte har skrivit på några dagar..

Fredag, var jag in och köpte klinker till hallgolvet med min bror. Sedan skulle Danne hjälpa någon att koppla in en toalettstol så han blev rätt så sen i fredags. Jag åkte till mamma och pappa och friserade honom. Sen var jag trött och slut och var tvungen att åka hem och lägga mig framför idol. My prins kom hem och myste ner i soffan med mig. =D


Lördagsmorgon hände massor, 06.45 ringde Dannes bror (fråga mig inte varför???), kl 07.45 kom min faster hit med Vovven Tina, och kl 08.15 ringde min mormor för att kolla att Tina kommit fram hel. (knepiga) De blev inte mycket sova för mig. Så jag löste korsord till Danne vaknade och sen blev de storheden för inköp av bänkskiva till tvättstugan. Micke har varit och renoverat hela helgen så nu är de kaklat och klar i badrum och tvättstuga. Nu ska vi bara börja montera in all inredning. JIPPI! I lördags fick jag värk under magen som jag har haft lite då och då. Blev liggandes i soffan en stor del av eftermiddagen och kvällen. Film och mys.


Söndagen, besökte mamma och pappas hus för sista gången. Rätt så sorgligt att nu äger dom inte de mera. =P Söndagsstäd och lite pyssel här hemma och helt plötsligt så var klockan mycket. Vi körde de sista prylarna med pickisen till mamma och pappas lägenhet också. Fick kinamat på söndag kväll. Supermumsigt!
Efter en lång helg så var jag rätt så slut. Jag har börjat få vätska också i händer och fötter. Mest fötterna, tårna är så svullna att de finns inget mellanrum... =P



Sjukt fula!!

Detta var helgen bravader...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0