Snart prick en vecka

Jepp, yes så är de imorn är de en vecka kvar till BF dagen. Får se om denna lilla bebis har tänkt komma någon gång. :P I helgen har vi firat mickes 50-års dag lite tidigt. Men han ska åka till USA så de fick bli så.
Sen har jag pysslat här hemma. Jag och älsk glömde ställa tillbaka klockan igår så vi råka vakna kl 05.00 imorse. Vi skulle upp kl sex men de blev inte riktigt såå... OPS!

Nu går tankarna mest åt Vera. Undrar om hennes värk arbete kommit igång nu. Hon svarade inte på mitt mess..eller så messar hon snart åt mig. Hon skulle ha i tisdags så nu tycker jag som de är dags. =D

Nu ska jag se på mammor på TV. Sen blir de sängen och bok. Hoppas alla har haft en trevlig helg.
kramkramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0