>Går jag upp före tuppen?<



Igår var jag och Tyra gums ute i solen. Så skönt väder... =D Var hemma igår hela dagen.. jag bakade kokostoppar, cheasecake och gjorde en stek i ugn. De vart riktigt mumma! De var rätt så skönt att pyssla på hemma igår..så när Danne kom hem åt vi bara och sen åkte vi och hälsade på i prästholm... de är så mysigt att bara komma dit. De var också länge sen sist så Lena tyckte min mage var superstor. Hihi.

Idag kommer dom hit och ska käka middag med oss för att Micke ska fortsätta med badrummet. De största jobbet ska bli klart i helgen så nu gäller de att ligga i. Jag ska in idag till city och köpa lite färg till dörrlister. I helg måste vi inhandla de sista prylarna för toalett och tvättstuga.

Åh vad jag längtar till att stå i min dusch här i huset och inte behöva springa upp för alla trappor bara för att kissa... Tiihii

Uppe med tuppen idag. Undra vad jag ska hitta på...hmm.

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0