liten uppdatering

Nu rullar allt på för oss här hemma. Vi har fått in lite rutiner och har lärt oss hur varann fungerar. Natalie mår jättebra och i måndags vägde hon 3800g. De blev första bilresan på tu man hand för mig och henne. Hon sov hela vägen och var jättesnäll hela dagen. Vi tog tom. en tripp på Ica Maxi och allt gick bra! =D

De här helt underbart att ha varann... både jag och Danne har kärat ner oss totalt i vårt lilla gryn. Hon är såklart den sötaste och raraste tjejen på jorden. ;) De var tungt att Danne började jobba men alla mina vänner har varit och hållt mig sällskap i veckan. Superkul!!! tack för alla besök.

Igår var Dannes mamma, mia och sara här och jag fick mig en klippning. Så skönt med sån service!

Nästa vecka har jag och Natalie planerat en tripp på stan. Vi får se hur de går... hihi

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0