Grynet vårt.



Vårt lilla gryn myser efter badet.

Nu rullar allt på här hemma. På nätterna sover vi jättebra vi har endast en eller två vakna stunder. Imorse tog vi sovmorgon till halv elva. Men jag var upp halv sex när Nattis somnade om och gick ut med Danne och skottade snö i 45 min. PUST! Vart tog kondisen vägen???
Vi var rätt så slut efter en heldag på stan med julhandel med Annika och Liam... Vi hade jättemysigt och tog allt pö om pö. Handlade lite julklappar och såklart hittade vi en pyjamas till grynet. =D
Vi var hemma just för åtta, och då var de natt dags direkt.

Idag ska vi vara hemma och plocka undan här hemma sen ska vi hämta papsen kl 16.00. Då blir de stor handling och hem och ha fredagsmys tillsammans. Kanske se idol och äta gottgott.

De är lite svårt att hinna med och skriva blogg här hemma. Jag har sällan två händer lediga. =P

Hoppas alla har de fint där hemma bland all snö. Kör försiktigt i snöovädret!! Kramar

Kommentarer
Postat av: Josie

ååh vad SÖÖÖT :)) Grattis grattis än en gång :) KRAM !!

2008-11-30 @ 20:16:32
URL: http://josefinasts.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilken vacker bebis. Nu är jag tillbaka i Sverige igen efter en hård helg i London. Det var jättekul att höra din röst. Vi måste pratas vid här i dagarna. Tusen kramar!

2008-12-01 @ 10:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0