Pirr i magen!!

Hej hej, helgen har varit händelserik, jobbat hela helgen. Jag tog nästan slut på mig.... blev såå himla trött. Vi var under lördag kväll på förfest hos Freddan Junior och sen gick vi på pubafton här i Persön. SHIT vad mycket folk och mycket ungdomar (under 30 iaf var typ 70%) Jättetrevligt! Tyvärr blev de lite slagsmål på kvällen med en vän till oss men de verkade lugna ner sig ganska fort. Skönt. Trots att jag var nykter så gick allt fint. Jag har lite värk för tillfället i ländryggen! Så tillslut var vi tvungen att gå hem.

Pirr i magen!!!! De kicklas lite under huden så jag bara vill kila där! Tror att de är lilla biet som spelar mig ett spratt. Vågade inte tro att de var de först men så kände jag de om o om igen. :D riktigt skönt. DU lever nog där i??!

Magbilder O Egobilder på MIG!

         '

Magen bara växer och nu är de tom. några som påpekat. KUL!! :D

Ska ut o hjälpa prinsen på kullen här. Vi ska till tippen som vanligt. Puss o hej. skriver mera en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Nobban

Vad söt!:) Hoppas du har det bra! kram!

2008-05-19 @ 21:04:01
Postat av: Annika

Vad fin du är vännen! Kram-kram.

2008-05-20 @ 11:33:31
Postat av: Sirre

Hej gumman!
Så fin din mage har blivit!! Längtar tills du lägger upp bilder från UL.
Puss puss Sirre

2008-05-23 @ 14:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0