Längtar till min lediga fredag!

Fredag, är min enda lediga dag i veckan. Jag tog på mig lite extra pass igår & idag (extra cash). Är rätt så trött idag faktiskt, de tar på krafterna när jag har långpassen (7-18). De känns att jag inte orkar lika mycket nu som förr. Magen växer och människor runt omkring mig kan nu kanske ana att något annat än chips är där i. =P
Jag går bara och tänker & längtar tills jag får känna dig där i..... är de något i min mage? De är den stora frågan varje dag. Nu är de bara TVÅ VECKOR kvar till ultraljudet. Där får man "svart på vitt" att de verkligen är verklighet! (hoppas, hoppas) Jag har fått "dill" på anannas nu, käkar en burk eller färsk nästan varje kväll, vet inte om jag har lite vitaminbrist eller vad de är frågan om. Åh min ängel till pojkvän hade köpt tre burkar när jag kom hem en dag!!! Så nu räcker de ett tag iaf!! =)

ÅÅhh, idag har min underbara vän Annika bjudit över mig på middag efter jag slutar (18.00). Super gulligt! Vi ska mysa & prata om våra härliga magar.. hihi! Beklaga oss om värk som bara vi förstår.... Ja allt de där ma n bara behöver prata om. =D

Är förkyld/allergisk om vartannat men snart ska jag försöka att ta mig ut bland träden på gården. Vi ska röjja massa löv. Ser faktiskt fram emot att få göra de så gräset blir grönare och jag iaf får låtsas att de är sommar!!

Måste kila & göra mig klar, ska racea till jobb nu! PUSSPUSS

PS. sorry att jag inte lagt ut några bilder ska bättre mig. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0