Har värk o värk, dagligen.

Suck, nu börjar jag bli lite smått less på att ha värk hela tiden. De tröttar ut mig mer och mer.. Jag har ont i ländryggen och ner mot vänsta skinkan. Och när de är som värst så drar de ända ner i knäet. Idag så tog jag tag i problemet och ringde barnmorskan.... Hennes reaktion var inte som jag tänkt mig. tänkte hon skulle säga lite övningar som jag kanske kunde göra.... å såå...Men hon tror att jag måste sjukskriva mig!! Vad ska jag göra hemma?? Men nu har jag iaf ringt läkaren i gammelstad som ska kika på mig på fredag morgon. Sen får vi se vad han säger. Jag vill inte börja vara hemma redan. Då vet jag inte vad jag gör....Hon rekomenderade också sjukgymnastik. Ska ringa dit efter jag varit till doktorn.
Vi får väl se... de är inte jag som bestämmer....

Annars har jag varit ledig idag, skönt men lite och göra. Jag var in och klippte mig på morgonen och vart faktiskt supernöjd. Skönt att håret inte bara hänger som en klump!

Ligger här i soffan och vilar mig till prinsen kommer...Vi har köpt en åkpåse till vagnen idag som var på kampanj.... =D Jättefin! Bäddade ner den i vagnen och kollade så den passade och allt blev perfekt.

Nu ska jag kila och laga skinksås m. tagatelli till min prins. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0