Kom påskharen till dig?

Då var denna storhelg avklarad. Jag är faktiskt riktigt nöjd med den. I torsdags var jag ledig så jag gjorde smörgåstårta till mig och prinsen, vi firade 11 månader. ;) Min kusse från england kom förbi och tittade hur jag hade fått de i mitt nya hem. Hela familjen min kom och vi fikade och drack kaffe. Steve, hennes pojkvän, var också med så alla snubblade fram och tillbaka på engelskan.
Senare på kvällen åkte vi till Prästholm till Dannes föräldrar, vi tog med smörgåstårtan så vi skulle ha lite frukost o bjuda på =P
Vi var i Prästholm till Lördagen, vi hann med lite av varje, åkte skoter ut på pålberget två dagar. Jag, Danne, Matte, Mia, Robban, Johannes, Johan och Bebben. Alla var med!! Vi har grillat korv, gjort viltskav i murikan, druckit varm choklad och vissa drack öl. Solen sken igenom molnen lite så de var riktigt mysigt.
Sen bjöd Lena på supergod mat!!
Lördagen åkte vi till mina föräldrar och käkade middag. De vart påskbuffé, supermumsigt! Söndagen hoppade jag in och jobbade extra.... och sen var jag helt slut. Slockande typ halv nio!
Måndagen var vi återigen ledig. SKÖNT!! De blev att åka lite madrass på kullen, sen tog vi skotrarna och körde nästan till sundom, bara för att pröva lite. Var så länge sen sist. Men de känns idag för AJAJ vad ont jag har efter alla guppiga leder. =)
Vid lunchen grävde vi upp en liten sittplats och grillplats. Vi slog oss ner i solen och myste. Åt korv till lunch! De har varit en helt oförglömlig påsk. Vi har haft de så otroligt mysigt! Känns som om man mest har ätit och åter igen ätit.. men de verkar vara de man gör på påsken.
Nåja nu är de jobbtisdag igen. Så de är bara att ta på sig jobboutfiten och sätta igång! De blir mycket jobb i veckan är nog bara ledig onsdag... tror jag.
Hoppas alla har haft en skön påsk. Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Annika

Uppdatera, gumman! Jag vill veta mer om vad som händer i ditt liv :)

2008-04-01 @ 10:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0