Helgjobb över och vardagsjobb igång.

Trivs inte alls med allt helgjobb! Varje vecka när helgen närmar sig så frågar Danne, är du ledig i helgen? och mitt svar är alltid nej! Suck!! Nu har jag jobbat alla helger utom två detta år! Känns som om kroppen säger stopp! Jag tänker just nu varje dag och minut på torsdag denna vecka.... Då drar vi till fjälls. Jag är ledig helg!!! =D Jag och prinsen, Malin och Tobbe och lille Per åker en tripp till en stuga i hemavan bara för att slappna av.
Jag, Danne och Malin ska ta prommisar i solen, grilla korv och dricka varmchoklad medans Tobbe och Per kör slut på sig i backarna. =P Medans vi statsar allt på pulkbacken! Here we come!

I helgen hann vi med min kusins kalas fredagkväll som senare slutade med Let´s Dance och tidig kväll, jobbade hela lördagen, sen hem och svida om till något fint! Danne bjöd ut mig på Waldorf som en del av min födelsedagspresent. Malin, Tobbe, Tomas och Linnéa hakade på och vi slängde i oss allt. Förrätt vitlöksbröd med aioli, Varmrätt: Jag åt Cajun Biffen och Danne Scampi i ostronsås. Svingott! Sen till efterrätt åt jag Cremé Burlé med hallon sorbet (eller hur de nu stavas) Danne åt friterad banan och glass. Sen rullade vi hem till soffan och slockade tidigt! Jag iaf, var så trött att bara ögon small igen! Söndagen var de bara jobb och sen hem och vila.

Jag har beställt två böcker som har anlänt till konsum idag, lyckliga jag ska hämta ut och läsa hela natten. =D Jag jobbar till 18.00 idag, ett under att jag inte går till sju som alltid annars. Imorgon har jag planer att träffa Malin (för jag hoppas hon är ledig), jag börjar först klockan tre. Fika på mat & prat kanske och surra av  oss lite svammel och styra upp hemavan.

Nu har jag ätit min fiberhavregrynsgröt och ägg. Ska studsa iväg till jobbet!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon
Ha en bra måndag :)
Kram

2008-03-10 @ 07:26:54
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Nobban

Ha det så härligt i fjällen, hoppas ni får fint väder:)
Och du, känner igen det där med helgjobb. Är så less! =/
Kram

2008-03-10 @ 21:16:43
Postat av: Anniika

Hej vännen.

Först hittade jag Lenas blogg, och sedan din. Vad roligt!

Kram-kram.

2008-03-12 @ 11:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0