Helg-Ledig nu!!

FYRA hela dagars semester! =D
Yes box, helt rätt! Så himla skönt att bara slappna av... Imorgon bär de iväg i min snygge audi till fjälls. Ska slänga mig i en snödriva och titta rakt in i den förhoppningsvis funna solen. Äta grillad korv och dricka varm choklad, mumma.
Ville bara skrika av lycka, I´M FREE!!!!

Sen har jag också fått en tillvidare tjänst på Jysk på 50% plus ett vikariat på 25%...Så nu är jag fast, denna dag kan inte bli bättre.
Jooo...om Danne kommer hem från pokerliret.

Nåja nu ska jag faktiskt inte slöa min lediga tid vid dumburken. Slappa i soffan med roomservice och påskmust!

Tat de lugnt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ta det försiktigt i backarna!
Kram-kram, hälsa gänget, föresten.

2008-03-13 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0