Fullspäckad dag

Ojoj, heldag igår på stan med Vera & Johan, vi lunchade på det underbart goda symfoni. Supermumma! Sen gjorde vi stan, jag tror att de bara var meningen att vi skulle gå en snabbsväng men så blev de inte. Johan skulle ha en ny tröja så vi röjde affär till affär utan att lyckas. Efter många misslyckande så började vi dra oss till tjejingare butiker och jag och Vera gjorde något t-shirt fynd. =D Mycket fina!
Sen återupptog vi sökandet på sportaffärerna men tyvärr blev de bara så att jag & Vera hittade skor på rean, superbilliga nike skor (men dom är bruna så jag har inte bestämt mig om dom är fina eller lite sisådär) Johan var inte riktigt nöjd med stan... så vi avrundrade de hela vid halv fyra och då var de dags att hämta släp och föra gamla borden på tippen och hämta deras nya... Vi stressade lite men snabbt hamna vi på kronan.... 16.15 OPS!!! De var stängt! Efter många om och men chansade vi på antnäs....... Och turen vände, de var öppet! Sen var jag helt slut och frusen, hem under täcket och framför tv:n hela kvällen. myspys!

Skulle ha städat igår och skulle ha städat idag men är så himla trött att jag bara inte orkar... jag SKA städa imorn istället, jag är ledig så har typ all tid i världen.
Idag ska jag jobba från halv ett men tänkte åka till Malin och mysa ser i storsoffan med en tekopp före..Ibland får man de försöker jag övertala mig själv istället för att städa huset. HÅLL MED! =P

Ha en fin dag, ut i kylan, klä er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0