Vibration! helt läskigt.

Ja, igår när jag låg o kolla TV i soffan själv så vibrerade de och de kom stötar om vartannat. Helt sjukt overkligt att de rör sig verkligen där inne. =D

En snabb blogg idag:
Jag är LEDIG! Men vart är solen?
Tänkte dra mig till storheden, köpa lite frukt o glass till midsommar och kanske kila in på någon affär.
Imorgon bär de iväg till prästholm efter mitt jobbpass. Ska bli riktigt skönt faktiskt.


Igår kom mina föräldrar förbi, dom var uppklädda och jättefina! Jag hade glömt att de var igår som dom firade 20 års-bröllopsdag. Hoppas jag också får vara med om de. =D

HA EN SUPERBRA MIDSOMMAR. (glöm inte att dansa runt stången)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0