Halvtid!! =D

Halvtid! 20 fulla veckor imorgon... Nu är de bara 20 veckor kvar. Egentligen har allt gått väldigt snabbt om jag får säga de själv. Trotts att jag bara räknar dagarna & veckorna.

I helg har jag sovit sjukt dåligt, i fredags skyller jag på sent kaffe och i lördags spritångor som gjorde mig bakis dagen efter Dannes fotbollskväll! Tänkte inte vara hemma under kvällen men Mia kom med Matte hit så jag stannade hemma. "Offrade" min mysiga hemmakväll hos mamma.... =(
Men kvällen var ganska kul och händelserik. Jag var på mobiljakt med Johannes till råneå & vi fann en mobil av två stycken. Men jag var inte den som var i fokus under kvällen, magen tog överhand!! Alla klappa, strök, petade, kommenterade lilla Biet i magen. Efter långa kvällen var slut la vi oss ner och kolla TV, från denna kväll förvandlades kicklet till stötar. De är svårt att förklara men de måste som vara du lilla Biet. Underbart att känna något mer. Dagen efter fortsatte stötarna.... (vad gör du där inne?)

Idag har jag fått sova ut lite granna typ 10 timmar.. Skönt!
Jag är ledig idag och idag är de andra besöket hos barnmorskan. Spännande, jag & Danne hoppas på att äntligen få lyssna på hjärtljudet. *hoppashoppas*

Vad blir de på midsommar???
Ja de har varit den stora frågan länge nu, trotts att jag försökt styra upp massor så blev de tyvärr inget av de. Folk hittade på annat.....osv. Nu ger jag upp och jag & Danne tänker åka till Prästholm och vara hos hans päron med hans lillebror, mia, storebror med sambo och deras barn. Blir skönt & mysigt!

Hoppas ni har en fin sommar! Håller tummarna att solen kommer snart, typ till 7 juli när vår semester börjar.

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Cammi

Halloo på dig!

Grattis till dig! =)

Jag är inte långt efter dig..=P

2008-06-16 @ 13:37:52
URL: http://www.cammis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0