Lördagens bravader!

Idag har jag varit till min kära mormor som gött mig med mat och mat. De var lite tungt att köra bara, ryggen värker när jag kopplar och bromsar. Jag hämtade också min inköpa bilbarnsstol, som var hur fin som helst. =D Åhh jag vill bara koppla in den NU! Var e du biet??

Vi var också och sa hej till min kusin och hans fru med lilla Elias. Såå söt unge! Lekte lite med alla dessa leksaker (allt låter nu för tiden) Han har blivit så stor nu, 1,5 år och jag såg han för så himla länge sen. Shit vad känslorna kom. Kan du inte komma nu lilla bebis?? (men ändå inte, har inte förberett oss för allt nytt än) De ska bli så sjukt underbart att få bli mamma och att ha min älskade underbara Danne där med mig. Inget kan bli bättre. Känner mig inte orolig alls nu, tror att båda vi kommer att fixa de.

Danne har plockat ut allt från toalett och hall nu är de strax dags för rivning. Shit!!! Hoppas vi klarar de på kort tid. Men som allt annat dras de ut på tiden. Men men hoppet lever vi på.



Darlings!!! Älskar er!

Nu ska jag och Danne (o biet såklart) mysa ner i soffan och se en film. Dagen har varit lång för min rygg så har legat några timmar nu. Ska fortsätta med de tills jag somnar. =P

Hoppas alla haft en fin helg...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0