Plattan är gjuten!

Hejsan Hejsan!
Äntligen är plattan klar... och vi ska börja med väggar. Helt otroligt vad tiden går.. Danne, Micke och Pappa har kämpat så för att få klart de.



Fint va?!! =D

Idag skiner solen, äntligen sol. Vet inte vad jag ska hitta på idag, har fått tandvärk i den där visdomstanden som börjar växa. Kanske jag ska åka och träffa Vera under dagen. För sen kommer kanske Charin med sin Marcus och då blir de säkert lite håll i gång.

Igår bokade jag & Danne en weekend i Lycksele. Vi ska bo på hotell, äta gott, bada, se i djurparken och ta hand om varann. Längtar sååå. Vi åker nästa fredag till söndag!


Nu ska jag väcka den sovande prinsen, innan jag drar iväg på upptåg. =D

Kramis

Kommentarer
Postat av: Nobban

Ja, de är superskönt med semester. Har väl egentligen inga speciella planer, men det kanske bli en tripp till Laisvall och fiska. Vi får se helt enkelt. Nu står jag mest och velar över hur jag ska göra med pdol i helgen. kram

2008-07-24 @ 18:36:48
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0