Hjälp, min rygg!

SJUKSKRIVEN! Jag fick ryggskott igår, De kom bara smygande och så pang!! Nu rullar jag ner på golvet och tar stöd mot sängen för att resa mig ur sängen. Jag känner mig som en 80-årig gammal tant!
Idag har jag ringt min sjukgymanst så ska in till henne och kolla om hon kan se om jag fått någon låsning eller likande,

Så nu blir jag hemma till 20 Juli iaf. Jag hoppas bara att de går över. Hela min semester är borta med vinden.

Nåja nu ska jag försöka resa mig och ta en prommis runt huset. =P Försöker röra mig så man inte blir så stel.

Annars är allt bra! Vi har köpt en bilbarnsstol som vi ska hämta på lördag! Superfin!!



Ha en underbar sommar nu när min sol har kommit!!! =D

Kommentarer
Postat av: annika

Sätt in lite fler magbilder, sötnos!





Kram-kram.

2008-07-03 @ 16:19:57
Postat av: Erica

Ska försöka.. :P

2008-07-04 @ 09:37:22
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0