Frigolitgolv!

Nu går de framåt... dom har lagt frigolitgolv nu och imorn måste vi packa packsäcken för då är de dags för gjutning av plattan!! Äntligen!! Snart händer de grejjer. =D Köket är klart, bara lite småfix kvar. De känns skönt att kunna laga mat hemma igen istället för att springa över till mamma.

Andra saker som har hänt är att mina päron säljer huset nu. "nu är de slut på gamla tider, nu ska 39:an i himlen in"... De känns bra för att jag vet att dom vill mot stan och inte ha ett hus att alltid ta hand om. Men de är tråkigt också...
Sen blev jag sängliggandes i onsdags pga, att jag höll igång och städade köket. Då kraschade ryggen igen, så torsdagen var de läkaren som gällde och nu blev jag fortsatt sjukskriven.

Har ni trist en regnig sommardag så kom och hälsa på i vårt stök! Är ju hemma konstant. Klättrar nästan på väggarna om jag inte får se människor. De hjälper inte att ta en prommis för folk gömmer sig ibland i denna by. Jag hoppas verkligen att dom husen som nu är till salu här i byn säljs till yngre människor som har vett o etikett att visa sig ute. =P

Igår shoppade jag med svärmor! Klänning x 2, ett linne och massa smått o gott. Idag ska jag till Prästholm på prästholmsdagen... ska kolla in lite barnkläder jag har hört ryktas om. =D Tiihii

Ha en bra sommardag!! Hoppas solen kommer.

Malin nu vill jag verkligen träffa dig!!! MIss U soooo

Kommentarer
Postat av: Nobban

Hej! Jag börjar tro att de har plockat bort den där sök-funktionen för jag har inte heller hittat igen den=/

Hur är läget med dig? Mår du bra? Kram!

2008-07-22 @ 16:34:20
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0