Mått sisådär..

... De har inte varit så bra, har mått lite konstigt senaste dagarna, lite illa och känslig... kan börja gråta på komando nästan. Men jag hoppas de blir bättre! Danne här hemma idag också, han är på bättringsvägen men han är ändå sängliggande, känner mig lite smått rastlös här hemma så ska in och träffa Anki på stan och käka en bit lunch kanske blir de som vanligt Mat & Prat.

Har just käkat hjärtefrukost med min Darling, vi hade "citronätar tävling"..... delade på en citron! Danne fick bara i sig tre klyftor o jag resten! Haha! (C-vitamin så vi blir friska)

Som sagt så är de hjärtedagen idag, jag gav min darling ett fotoalbum. Jag har skrivit en liten saga, prinsen o sessan. Han blev superglad..

Nu ska jag fixa mitt ansikte med ett nytt o fint aniskte så jag hinner till min träff med Anki.

Cipp o Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0