Hipp Hipp Hurra!!!

Kalas & Kalas hela veckan lång! 
Igår fyllde Danne hela 27 år, vi satt 11 pers & trängdes i köket, hett om öronen (i vårt annars lite ljumma hus).
Han fick superfina presenter, och alla smaskade på våra gladdiga gräddtårtor! Skönt att kalas ett är över, sen är de min tur! =D På lördag blir de fest & utgång! Men mina föräldrar kommer fredagkväll och käkar något sliskigt med mig.
Känns som att de inte är så viktigt att fylla år något mera, "Är ju som ganska gammal nu" Men man får nog vänta med att sluta tills man får en liten knodd! Då kommer föräldrarna våra koncentrera sig på dom istället. Och vi får glömma hur gamla vi blir....

Idag börjar jag sent, 15.00 känns alltid lika tungt att gå och jobba när danne kommer hem om en timme, men men vad gör man inte för pengar =P De var ju löning i fredags, fy fan vad skoj... fick ut lite retroaktivt (tror jag) dom har missat att betala ut rätt lön..suck. Hoppas denna blev den som rätta till allt nu...
Ikväll slutar jag klockan 19.00 och då ska min prins hämta upp mig! Veronika och Johan ska bjuda till middag i Veras nu sålda lägenhet, en sista middag. Ska bli riktigt mys. Tack Vera!

Ska fixa o dona lite här hemma nu, bror ska köra mig till jobbet idag & vi skulle kanske åka in lite tidigare p.g.a. shopping av alkohol, lördagsnöjet.

Ha de fint! Vi ses på lördagkväll! =D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snoka på för all del =) Visste inte att du bloggade heller, men nu får jag gå in och läsa så jag hänger med i vad som händer.

2008-02-29 @ 11:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0