Rastlös!

Nu har Natalie hållt mig vaken sen åtta, men hon slumrade till just. Inatt har hon vaknat 23.00, 01.00, 03.00, 05.00 (och då var hon vaken till halv sju) och sen kl 08.00... Vet inte varför hon har bara vilja ha mat, mat & mera mat.
Ibland tror jag hon tömmer mina bröst på mat, finns de något kvar till henne? Men nu har vi sett till att ha ersättning hemma, bara ifall att! De lugnar mig också...
I veckan har jag varit hemma med min sjuka karl, så nu börjar de klia i fingrarna att hitta på något. Vad tusan ska jag hitta på?? Imorn har jag tänkt att vara hemma och fixa ihop några pajer till helgen när vi ska till prästholm.
Messar kanske Vera... se om hon och Calle är på. hmm..

Nattis ler hon ofta när man pratar med henne och jag tror att de inte kommer dröja allt för länge till hon börjar jollra..


Nu ska vi till stan och ROCKA lös med Vera och Calle!! =D

Kommentarer
Postat av: Karin

Fy vad hon är söööt! :D

2008-12-04 @ 21:35:18
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0